Wtorek, 15 maja 2012 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Zabawa w berka...

Żeby nie umieszczać kolejny raz tego zdjęcia (bo oczywiście jechałam z tym "czymś" w oponie :-), które umieściłam tu i tu i tu i tu, a nie mam sesji rozbieranej z rowerem :-) umieszczę kolczyki, które dostępne są w Rowerowej Norce i nikt ich jeszcze nie kupił (nie mam możliwości dodawania zdjęć w pracy, a wpis bez zdjęć to wpis stracony :-)).

Rowerowe kolczyki © kosma100

Rankiem, pomimo, że wstałam o 5:00 jakoś zupełnie przypadkowo nie mogłam się zebrać o czasie :-)

O 7:30 pakuję Białą Perłę do Cytrynki i jadę do mechanika (Cytrynka ostatnio lekko zaniemogła na przednią, lewą łapę :-)). Zaczyna kropić i lekko padać :(
O 8:00 jestem u mechanika, oddaję blachosmrodzik, wsiadam na koń i pedalę do pracy.
Lekko kropi, dostaję cynk, zupełnie przypadkowo, że w Katowicach nie pada.
Jest szansa, że ucieknę chmurze i nie zmoknę.
Zaczynam bawić się w berka z chmurą :-)

Wygrywam :]

W pracy, z racji WIZYTANCJI zostaję poproszona przez NAJWYŻSZEGO, by rower pozostawić na parkingu dla rowerów a nie w miejscu jedynym, słusznym, tam gdzie zawsze czyli pod schodami.
No cóż... skoro pomalowaliśmy trawę na zielono, to poświęcę swoje zdrowie psychiczne i zaparkuję Białą Perłę na parkingu dla rowerów.

Zapinam ją dwoma zapięciami i idę do pracy.
Nie jest osamotniona [foty będą wieczorem] aczkolwiek smutno mi ją tam zostawić...

Jak tylko DELEGANCJA opuści mury fabryki biegnę po moją Perełkę. Mam nadzieję, że będzie tam jeszcze stać :-)

• Sprzęt Biała Perła

limit Niestety ale też najbardziej zadowolona jak widzi radość w oczach uczestników :-)
gozdi89 :-)
jahoo81 Tak to jest z przypadkami... że chodzą często po ludziach :-)
Perła wytrzymała :-)
Krzychu22 Kolczyki Krossa, buahahahahaha :-)
djk71 Specjalnie dla Ciebie :p

Pozdrawiam wszystkich gorąco :-)
- 10:54 środa, 16 maja 2012 | linkuj
Piękne.... różowe tło...
- 20:20 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
Te kolczyki bardzo mi przypominają rowery Krossa, tu rama pęknięta tam pęknięta... :) Właśnie to jest problem gdzie zostawiać rower, strach zawierzać tylko kawałkowi linki.
Krzychu22
- 18:43 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
Ach te przypadki... Chodzą po ludziach :)

Mam nadzieję, że Perła wytrzymała i nie odjechała obrażona na Ciebie, że zostawilaś ją w takim miejscu! :)
jahoo81
- 14:14 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
Gdzieś znajomo mi te rowerki wyglądają mam prawie identyczny tylko bez wersji z zapięciem do ucha i jego młodszego brata, a co do organizacji fakt ciężko pogodzić jazdę i siedzenie w sztabie. Narazie jakoś jestem w stanie to połączyć. Pewnie przy tego typu rajdzie też bym d.. plaszczył za stołem.
gozdi89
- 12:39 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
No tak. Organizatorka. Czyli najbardziej poszkodowana osoba na własnej imprezie.
limit
- 12:08 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
amiga Mam nadzieję, że da sobie radę :-)
limit A tutaj Cię zaskoczę ponieważ w TEN dzień NIE MYKAŁAM na rowerku.
Plany były takie, że wstanę o 5:00 i pojadę rozwozić punkty ale całkiem przypadkowo zmieniłam plany i pojechałam samochodem rozwozić punkty.
Byłam organizatorem a więc musiałam być w bazie rajdu - dlatego też nie jeździłam na rowerze.
Zdarzyło mi się bieganie w drodze z auta do rozwieszenia punktu (jakieś 400 metrów) to może to wpiszę :-) Dodam, że bieganie odbyło się pod czujnym okiem trenera ;p

- 11:20 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
Tak PACZĘ i nie widzę jednego wpisu. TEGO wpisu. Wpisu z soboty. A miał być. Długi. Sążnisty. Okraszony bogato fotami. A widziałem tylko ten Amigi. Niewątpliwie bardzo obszerny i "ufocony" ale sprawę przedstawiający tylko z Jego punktu widzenia. Czyżbyś tego dnia nie mykała na rowerku?
limit
- 11:14 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
Myślę, że rower da sobie radę do wieczora, chociaż sam na parkingu firmowym nie zostawiam swojego rowerka. Po rozmowach z przełożonymi udało się wygospodarować miejsce w magazynie na rowery.
- 07:53 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winal