Czwartek, 1 maja 2008 Kategoria W towarzystwie ;), TdPRAHA ;))), Ponad 100 km ;)

WYPRAWA DO PRAGI - DZIEŃ PIERWSZY

Dąbrowa Górnicza - Prudnik :)

_________________________________________________________________
Pełni nadziei, obaw, adrenaliny we krwi ruszamy o godzinie 7:00 z Dąbrowy Górniczej do Pragi.
Dla niektórych pierwsza taka wyprawa, dla niektórych nie pierwsza ale nie mniej podniecająca ;)
Wszyscy uczestnicy wyprawy Pragi jeszcze na żywca nie widzieli ;)
A więc: Dąbrowa Górnicza – Będzin – Czeladź...
Zjeżdżając z górki w Czeladzi, po 8 kilometrach (jechałam pierwsza) usłyszałam wielki trzask!!! Przestraszona myślałam, że Kobra wjechał w dziurę i rozwalił koło. Okazało się, że sakwy Kobry leżą na ziemi bo bagażnik przechylił się do tyłu! Okazało się, że przysłowie „gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść” jest jednak prawdziwe ;) Po perypetiach, związanych z bagażnikiem Kobry (opis perypetii w dniu 30 kwietnia) trzy osoby montowały tenże bagażnik i źle zamontowały ;) Nie skręciliśmy śrub, które trzymały na pałąkach bagażnik ;) Po półgodzinnej lekcji anatomii bagażnika udało nam się dojść do tego jak jest on skonstruowany i wszystko skończyło się dobrze. Straty – otarte nowiusie sakwy Kobry ;)
Następnie Siemianowice Śląskie – Bytom – Zabrze (jakaś tam dzielnica ;)) – Wieszowa – Pyskowice.
W Bycinie, za radą djk71 skręciliśmy w lewo na Pławiowice.
Śliczny pałacyk (żeby nie było, że w Polsce nie ma pięknych zabytków i miejsc ;)).
Niestety nie można było z rowerkami tam wejść więc zwiedzanie odbyło się z podziałem na grupy.
Z psami także nie można było wejść a psów naliczyliśmy chyba z 10. No ale cóż: Oto Polska właśnie ;)
W Pławniowicach.

Następnie bardzo ładną, cichą i spokojną drogą pojechaliśmy w kierunku Kędzierzyna.

W Kędzierzynie obiadek i w drogę. Podczas konsumowania posiłku zaczął padać deszczyk. Jak się okaże później był to nasz codzienny towarzysz podróży, pasażer na gapę, który nie odpuścił aż do ostatniego dnia.

Z Kędzierzyna przez Głogówek do Prudnika – tam nocleg.

Gdzieś przed Prudnikiem.

Wieczorem okazało się, że jednemu z uczestników nawala kolano... usnęliśmy zmęczeni, zajechani, zadowoleni, napaleni, z odrobiną obaw, co nam przyniesie następny dzień i co na to powiedzą nasze kolana ;D

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających ;)