Wtorek, 16 czerwca 2009 Kategoria Bornholm 2009, Kellysek :), Na trzech kółkach :), Ponad 100 km ;)

Operacja Bornholm - dzień 20

Operacja Bornholm - dzień 20 - Rozwalona opona

Westerholz. Wstałam póżno. Zbyt późno. Znów. Zmarzłam, śpiwór, który się nie dopina nie jest najlepszym rozwiązaniem. Jak już się obudziłam, musiałam chwilę poleżeć żeby się ogrzać.

Wyjeżdżam przed 10-tą. Przez Gelting, Kappeln (gdzie zjadam obiad) do Amis, tam wjeżdżam na szlak i strzela mi opona. Bawię się z nią około godziny. Mija 15-ta. Nie jadę dalej szlakiem do Szleswig tylko do Eckernforde.

Po drodze mijam mój most. Okazuje się, że przed wjazdem jasno jest zaznaczone,że... rowery jadą środkiem!!! Do tego można włączyć światło specjalnie dla rowerów - wtedy chyba dłużej jest zielone.

W Eckernforde znów błądzę. Przez Noer i Strande docieram prawie do Kiel. Tu zostaję na noc. I idę zaraz spać, żeby jutro już naprawdę wcześnie wstać bo dziś miałem trochę tyłów w stosunku do planów.

Poza tym spoko, super pogoda, niewielki wiatr.

Wczorajsza integracja też spoko :-)

Pozdrowienia dla wszystkich czytających. Tych, którzy jeszcze się nie znudzili zaglądaniem tutaj... ;-)

[Zdjęcia i szczegółowy opis po powrocie]