Niedziela, 14 czerwca 2009 Kategoria Bornholm 2009, Kellysek :), Na trzech kółkach :)

Operacja Bornholm - dzień 18

Operacja Bornholm - dzień 18 - Trochę na skróty

Późna pobudka. Tzn, najpierw wczesna, ale o 4 jeszcze padało więc... poszłam spać dalej.

Najpierw pojechałam do Esbjerg. Tam... fota z trzema przystojniakami. Potem decyzja, że w związku ze straconym porankiem podjadę kawałek pociągiem. Tu nie ma PKP więc... może będzie lepiej ;-)

Kupuję bilet i... pociąg mi ucieka. Jednak PKP ze swoimi spóźnionymi pociągami ma tu pewna przewagę nad zachodnią konkurencją... Następny za 2 godziny.

Trudno w takim razie czas na zwiedzanie miasteczka.

Pociągiem dojeżdżam do Tonder. Jestem już blisko granicy z Niemcami. Śliczne miasteczko. Jakby czas w miejscu się zatrzymał.
Tu śpię. Dziś mało km ale dużo wrażeń. A o to przecież chodzi.

22:30 i tu jest prawie jasno. Dziwne. I wilgotno - namiot mokry choć nie pada.

Mam nadzieję, że to ostatnia droga na skróty i do Świnoujścia dotrę już bez wspomagaczy...

[Zdjęcia i szczegółowy opis po powrocie]