Niedziela, 7 czerwca 2020 Kategoria EDU, Rozkręcamy Kudłatych :), Zupełnie przypadkowo :-)

Odkurzenie projektu EDU :-)

Na początku 2017, dzięki inspiracji Dareckiego stworzyłam projekt EDU - Eksploracja Dąbrowskich Ulic.
Tak o nim pisałam: "Kocham jazdę na rowerze i moje rodzinne miasto - Dąbrowę Górniczą. Z połączenia tych dwóch miłości powstał projekt EDU. Polega on na zdobywaniu - przejeżdżaniu dąbrowskich ulic w kolejności alfabetycznej. Z każdego przejazdu będą zdjęcia oraz krótka relacja, co możemy znaleźć na tej ulicy."
W lutym 2017 roku "zaliczyłam" pierwszą ulicę i... projekt umarł śmiercią naturalną.
Teraz zobaczyłam wpis u Darka i...
coś mnie tchnęło!
Powracam do projektu EDU i powracam do Bikestats.
Co z tego wyjdzie?
Jak zwykle - nie wiadomo :P
Dzisiaj zatem postanawiam, że odprowadzimy Kudłatych - pokażemy im alternatywną drogę z Łośnia do Dąbrowy Górniczej i w Dąbrowie zaliczymy pierwsze ulice.
Jedziemy obok zalewu w Łośniu, następnie wypasioną drogą rowerową do Ząbkowic.
Po drodze podziwiamy kamieniołom w Ząbkowicach.
Kamieniołom Ząbkowice
Kamieniołom Ząbkowice © kosma100
Przejeżdżamy rowerowym tunelem pod dworcem PKP w Ząbkowicach, dalej Św. Antoniego i kolejną fajną rowerówką dojeżdżamy do dworca w Gołonogu.
Coraz więcej dróg rowerowych w naszym mieście :-)
Zaliczamy pierwszą ulicę (tę samą, co w 2018 roku) - 11 Listopada, a następnie 1 maja, 3 maja.
Niestety zdjęć nie będzie bo nie mam już limitu dzisiaj :-)
Na 3 maja postanawiamy zrezygnować z dalszego zaliczania dzisiaj ulic, bo na niebie pojawiają się czarne chmury. Dostałam nawet smsa z ostrzeżeniem burzy z gradem.
Kręcimy więc przez centrum na Zieloną.
Na Zieloną rozstajemy się z Kudłatymi - Kudłaci pedalą w stronę Czeladzi, a ja, zupełnie przypadkowo z Tomkiem, pedalę do domu.
Przy Pogorii IV łapie nas ulewa i trzyma aż do Ząbkowic.
W Łośniu sucho. Ech... Trudno. W planach były jeszcze ulice 3 Powstania Śląskiego, 40-lecia ale... co się odwlecze... :-)