Niedziela, 18 lutego 2007

Wielki Brat (Dąbrowa Górnicza

Wielki Brat (Dąbrowa Górnicza Gołonóg) - Real D.G. - Makro Sosnowiec - Sosnowiec Środula - centrum - stawiki - Katowice Szopiennice - Katowice praca

Jak zobaczyłam te oszronione samochody, trawniki i minus 4 na termometrze to westchnęłam ;)
Zaczęłam bardzo powoli (około 15 km/h) i to mnie uratowało - rozkręciłam się i przyjechałam 40 minut przed czasem ;)))
Jak ja nie cierpię asfaltów, a szczególnie ruchliwych asfaltów z kierowcami - baranami, dla których "bezpieczny odstęp" to 15 cm ;/
Dzisiaj po pracy jak nie zamarznę przekręcę do 10000 ;)))
Do pracy (19,10 km, 00:56, średnia 20,46 km/h)

Po pracy - Katowice - Sosnowiec (stawiki - środula - braci mieroszewskich) - Dąbrowa Górnicza - Merkury - targ - pod mostkiem - Pogoria - centrum - Mydlice

Wchodzę do domku, zadowolona, że dobiłam do 10000 km patrzę a tu 9999 km hihihihi tak utrafić mogę tylko ja ;)

P.S. Jutro w moim harmonogramie pracy W jak Włodzimierz - moja ulubiona literka w grafiku ;) więc mam nadzieję, że trochę pokręcę ;)

Mlynarz moze mam lekką nadwagę ale nie jest to napewno 10000 kilogramów ;)
Co do lewków - jak jesteś Sherlock Holmes to powinieneś sprawdzić blog agentki - tam dowiesz się tajemnicy "lewka" ;)
- 18:45 poniedziałek, 19 lutego 2007 | linkuj
No to Kosma gratuluję tych 10''000 KILOmetrów :D

A o co chodzi z tym lewkiem?!

A Ty Agenciara możesz wziąć przykład z Cześka, bo on ma do pracy 200 metrów a jeździ dziennie po 50 kilometrów :D
- 13:34 poniedziałek, 19 lutego 2007 | linkuj
no no no ladne liczby moje oczy widza :D ja mam kilometr do pracy wiec pokonuje ten dystans pieszo, ale latem planuje odkryć drogi okrężne ;)
miło mi poznać lewka , chorego nieuleczalnie, osobę urodzoną w najpiękniejszy dzień lipca :D:D:D:D p.s. szybko dobij do 10.000, bo odwracajac licznik cztery szóstki to syndrom diabelkiej formy :D
Aga
- 19:31 niedziela, 18 lutego 2007 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa opnal