Sobota, 17 lutego 2007

Do pracy (18 km, czas

Do pracy (18 km, czas 0:55, średnia 19,64 km/h);)
Rano - zimno - mimo pięknie świecącego słońca kałuże na drodze były zamarznięte i moje nogi też ;))) Nie wiem ile było kresek na minus ale parę było ;)
Piękna słoneczna pogoda. Życzę wszystkim świetnego rowerowego weekendu ;)

Praca - brat ;)

czesiek dzięki za zaproszenie ;)))
Jak już będę w Jeleniej, to jednak myślę, że wpadnę do Wrocka, a później najwyżej z Wrocka pociągiem... Nie wiem - wszystko zależy od pogody - dzisiaj trochę zimno więc jak pomyslałam, że miałabym kręcić jakieś 150 km w takim zimnie to mi się odechciewa, ale pożyjemy zobaczymy ;D Oczywiście istnieje jeszcze złośliwość rzeczy martwych i złośliwość dnia codziennego, więc nic już nie mówię na temat urlopu.
Jak będę to opisze na bikestats ;)))
- 08:49 niedziela, 18 lutego 2007 | linkuj
Kosma(tko) - lepiej odpuść sobie Wrocław przez najbliższe kilka lat.
Szkoda Twoich nerwów. Jak już będzie AOW - zapraszamy do naszego Miasta.
Będzie wtedy luźniej, drogi bedą równe, nie będzie korków. Po Wrocku będą jeżdzić tylko rowery, ryksze i i inne ekologiczne pojazdy..... .
Pozdrawiam - Czesiek
czesiek
- 19:20 sobota, 17 lutego 2007 | linkuj
W drodze "do" moja trasa nie przebiega przez Wrocław... Ale kto wie - jeśli starczy mi sił i czasu to może w drodze powrotnej "zahaczę" o Wrocław by na własne oczy zobaczyć Most Milenijny i te inne mosty i miejsca opisane w Twoim, cześka i blase''''a blogu ;)
- 16:22 sobota, 17 lutego 2007 | linkuj
Ale fajnie - do Świeradowa. Kiedyś jeździłem tam na narty :)
To może będziesz przejeżdżać przez Wrocław lub w pobliżu?!
- 12:35 sobota, 17 lutego 2007 | linkuj
A.... jak dobrze pójdzie to w Twoje strony ;D
Do Świeradowa Zdroju ;D
Nie chcę zapeszać... mam nadzieję, że pogoda i kondycja pozwoli mi na dojechanie do celu ;D
- 12:13 sobota, 17 lutego 2007 | linkuj
Fajnie, że możesz do pracki śmigać na rowerze, ale szkoda że nie codziennie.

Ciekaw jestem, gdzie będziesz jeździć podczas zbliżającego się urlopu - pewnie masz już jakieś plany :)

U nas we Wrocławiu też piękne niebp bez chmur i słońce nieźle daje - wreszcie wspaniała pogoda. Tylko szkoda, że ja dziś nie mogę jeździć, bo zaraz wyruszam do swojej babci autkiem a później praca...

pozdrawiam!
- 12:02 sobota, 17 lutego 2007 | linkuj
Hehehe niestety nie patrzę na niego, bo ja na piętrze a on na parterze ;D
- 11:06 sobota, 17 lutego 2007 | linkuj
To się doczekałaś weekendu w którym możesz pojechać sobie rowerkiem do pracy :)
Dobrze, dobrze zawsze jakieś urozmaicenie popatrzeć sobie w pracy na własny rower :D
Pixon
- 10:32 sobota, 17 lutego 2007 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa utree