Piątek, 5 lutego 2016 Kategoria Zupełnie przypadkowo :-)

Na korepetycje i z powrotem

Najpierw na Manhattan do Ani na pogaduchy.
Później na Mydlice, na korepetycje.
Po 18:30 wychodzę z korepetycji i na przystanku spotykam (zupełnie przypadkowo oczywiście) Tomka :D
W duecie pedalimy do domku.
Po 4 km Tomek łapie kapcia i marzniemy, bo nowa pompka, która miała być super, daje ciała i odmawia posłuszeństwa.
Na szczęście Tomkowi udaje się ją przekonać by zaczęła pompować.
Naprawa kapcia
Naprawa kapcia © kosma100
Kapeć, kapeć, co za pech!
Kapeć, kapeć, co za pech! © kosma100

Nie udało się jednak dobić powietrza "na fest", więc zabieram załadowaną sakwę Tomka i wraz z moją sakwą jadę objuczona na moim wole roboczym.
Zmarznięci pedalimy kolejne 12 km do domku.

Tomaszu, Tomaszu, jak mogłeś to uczynić :) ale wybaczam ja Tobie ten techniczny występek ;)? Gość - 21:20 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj
Gość To Tomek zdradził norkową pompkę i kupił jakiegoś "wypasa" z wężykami. Wypas okazał się do d... :p
- 19:03 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj
Bo lepszej pompki nie ma nad tą z Rowerowej Norki. Nieskomplikowana i skuteczna w działaniu :) A Ty chyba użyć chciałaś innej. Gość - 16:43 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa awego