Sobota, 28 czerwca 2008

Nie liczy się ilość tylko jakość,
nie liczy się rozmiar tylko technika (tak ponoć mówią Ci z małymi)...
Ale takie motto ma moja dz

Ale takie motto ma moja dzisiejsza przejażdżka :)

I wierzcie mi, że jestem bardziej padnięta niż bym przejechała 100 km w samotności :)
Ale od początku ;)

Wczoraj wieczorem zaplanowałam, że wstanę o 5:30 przejadę się kawałek i około 10:00 zjawię się u Ani by porwać ją na bike'ową przygodę.
Budzik, który śmiał się zadzwonić o 5:30 wyrzuciłam przez okno OMC.
Wstałam o 8:00 (na antybiotyk, który w dalszym ciągu zażywam) i stwierdziłam, że pora już wyruszyć do mojego Wielkiego Brata.

A więc Mydlice - Manhattan.
Po śniadanku wyruszyłam z moją Ulubioną Chrześnicą na Pogorię.

Po drodze "zgarnęłyśmy" Kamila - kuzyna Ani.
Ania w oczekiwaniu na Kamila.

Po zebraniu wszystkich uczestników eskapady ruszyliśmy na Pogorię.
Na Pogorii.

Nad wodą młodsza część ekipy brała czynny udział w taplaniu, pryskaniu, pluskaniu, rozcieraniu piachu gdzie-popadnie itp. sportach ekstremalnych. Starsza część siedziała, wchłaniała słońce, pilnowała dwukołowców itp.

"Kamil połóż się, jak Ty się położysz to ja też i razem się zmieścimy na tym ręczniku" - nie wiem po kim Ania ma taką bezpośredniość we krwi :D

Następnie padł rozkaz: "Skarpetki i buty na nogi i na Zieloną kręcimy!"
Pojechaliśmy do Parku Zielona zielonym szlakiem oczywiście :)
Ania z Kamilem w terenie :)

Teren wcale nie był taki łatwy - była to około 30 centymetrowa ścieżka - rów w trawie więc każde zjechanie z tej ścieżki mogło skończyć się glebą - dzieciaki wspaniale dawały sobie radę :)

Trzej Muszkieterowie :)

Ua-ha Meridki trzy :)

Zawieź mnie tam gdzie... jest fajnie :D

Basen na Zielonej - mam nadzieję, że doprowadzą go do stanu używalności...

Boiska do siatkówki plażowej - full-wypas, szkoda, że tak mało "grajków"

NAdszedł czas by wracac :(

Z Zielonej, przez Pogorię na Manhattan.
Przerwa na herbatkę :)

Później z Manhattanu do centrum (z Kamilem) i później na Mydlice (już sama)
Ogólnie dzień przeudany mimo małej ilości kilometrów ale przecież nie samymi kilometrami człowiek żyje :)

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających ;)