Jak ja nie cierpię zimy!!!

Nie wiem co jest gorsze - obawa przed tym, że może być ślisko czy obawa przed kretynami za kółkiem i brakiem wyobraźni...

Rankiem było momentami strasznie, z powodu śliskiej nawierzchni ale za to kierowcy zachowywali większy odstęp (bo pewnie sami się bali).

Po pracy kierowcy już szaleli wyprzedzając na centymetry... masakra :( niby asfalty suche ale po pierwsze te za małe odstępy, po drugie momentami było mokro przy krawędzi drogi... niepewność czy to tylko woda czy jednak już lód...

Po pracy, zupełnie przypadkowo, przyjeżdża po mnie Tomek ;-) i już razem pedalimy do domku.

Bez zakupów, bez zbędnych przystanków ale zachowawczo...
Czasami nie dało się wypatrzeć czy to już lód czy tylko mokry asfalt...
Docieramy jednak cali do domku :-)
Trzeba to uczcić :-)
Wieczorny rower :-) © kosma100

A Muście zaczęła się ruja... masakra :(
Musta w rui © kosma100

Weci organizują miesiąc darmowej sterylizacji lub po okazyjnych cenach, najczęściej na wiosnę... w marcu.
Tak było w tym roku... http://www.arkastrefa.fora.pl/akcja-sterylizacji-w-roku-2012,49/2012-spis-placowek-weterynaryjnych-woj-slaskie,471.html
U mnie bodajze było za free ale głowy nie dam.
Jakby co to się dorzuce w kwocie 2x czteropak za odwagę :)
anonimowa agenciara - 07:45 piątek, 2 listopada 2012 | linkuj
To macie prze...e z Mustą teraz... jak będzie to wyglądało tak jak ostatnio to pół roku wycięte...
- 09:44 środa, 31 października 2012 | linkuj
mors Białej Perły nie będę katować w takich warunkach - nie stać mnie ;-) Kellysek zyskał w niedzielę terenowe oponki :-) wiec jest w miarę gotów do walki z zimą :-)
A Musta... no comments ;-) Myslę, że w głowie jej chodzenie nie na rzęsach ale na kocury ;-)
forti Szkoda mi ręki :-) A z resztą wtedy kierowca mógłby mnie posądzić o umyślną próbę zniszczenia mienia...
anonimowa agenciara Muszę jej to zrobić ale jakoś czas mi przeleciał między palcami a i z funduszami krucho ostatnio...
Aniuta O gustach się nie dyskutuje ;p Nie cierpię zimy! Dla mnie zima fajna jest na obrazkach i fotach amigi ;p Zdecydowanie wolę inne pory roku ;-)

- 09:33 środa, 31 października 2012 | linkuj
a o ile pamiętam chyba dostałaś bilecik na sterylizację Musty? :)
Znajomy nie dość że ciachnął kotkę, to jeszcze uratował jej tym życie bo okazało się że bez sterylki by nie wykryli że chora... 3mam kciuki za Mustę :)
anonimowa agenciara - 08:51 środa, 31 października 2012 | linkuj
Jak ktoś nie zachowuje należytego odstępu jak mnie wyprzedza to robię jedną rzecz: wystawiam rękę z zaciśniętą pięścią i walę nią po karoserii :D Na drugi raz już się nie odważy tak blisko jechać :P
forti
- 20:41 wtorek, 30 października 2012 | linkuj
To czemu edziesz najmniej terenowym z posiadanych rowerków..? Na semislickach.. o_O

A Musta chodzi na rzęsach. ;)
mors
- 19:46 wtorek, 30 października 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potka