Czwartek, 18 października 2012 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;))), Keta 002

Poproszę o kartę członkowską...

Dzisiaj ewidentnie zasługuję na złotą kartę członkowską Klubu amigi.

Tomek wstaje przed 5:00 a ja postanawiam pospać dłużej.
Decyduję się jechać na 9:00. Dodatkowo o 6:00 postanawiam pospać dłużej, jechać na 9:00 wspomagając się Kolejami Śląskimi.

Po śniadanku okazuje się jednak, że są problemy z trakcją i pociąg, który miał mnie zawieźć na 9:00 do Katowic dzisiaj nie jedzie :(
Cała trasa jednak rowerkiem.

To ja się piszę na kartę platynową, bo rzadko kiedy rano zdążam choćby wypić herbatę. ;]
mors
- 05:31 sobota, 20 października 2012 | linkuj
CzarnaMAMBA To nie było na miejscu ;p
Napiszę, że ja od miesiąca jeżdżę rowerem codziennie do pracy ;p
Zdrowiej!
- 21:09 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Ja od miesiąca wstaje co dziennie o 10.30 :) Czy na taką kartę zasłużyłam? ;)
MAMBA
- 21:05 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Ps. Dworce już dawno powinny zostać przekazane miastom (może byśmy dzięki temu nie mieli takich potworków jak powstająca galeria katowicka). A nad trakcją powinna być jedna spółka którą kontroluje państwo. Reszta powinna być prywatna... lub działać podobnie jak koleje śląskie czy mazowieckie.
Są odpowiednie wzorce.
- 12:01 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Bod10 Nie chodzi mi o ludzi, chodzi mi o pojebne związki zawodowe, którym coś się pop..o. Potrafią zablokować każdą sęsowną restrukturyzację pod debilnymi hasłami walki o pracownika, w efekcie padają kolejne spółki itd... Na szczęście jak pisałem biznes nie lubi próżni i na zgliszczach czegoś co i tak nie działało powstają zdrowe firmy, spółki....
Z powodu niewydolności koleji regionalnych powstały koleje śląskie, które sprawdzają się rewelacyjnie. Więc nie mam żadnych wątpliwości im szybciej dobijemy trupa jakim są te pierwsze tym lepiej dla nas.
- 11:59 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Nie winiłbym ludzi. Na kolei kto inny ma tory, kto inny dworce, jeszcze inna spółka wagony - w tym widziałbym problem. Jeżeli nie dostali wypłaty to dobrze robią.
Bod10
- 11:51 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Tak to jest jak się utrzymuje coś takiego jak koleje regionalne. Ten twór już dawno powinien zostać zlikwidowany. jeżeli pracownicy nie chcieli restrukturyzacji w odpowiednim momęcie to sorry. Podobnie było z kilkoma fabrykami, hutami gdzie pracownicy mieli do wyboru albo uratować firmę, albo stanąć okoniem z pojebanymi żądaniami. Efekt był łatwy do przewidzenia, szlag trafił te zakłady, przedsiębiorstwa, stocznie... podziękujmy za to związkom zawodowym, którym coś się po...o we łbie. Im szybciej diabli wezmą koleje regionalne tym lepiej dla nas wszystkich. Dla pracowników również. Biznes nie lubi próżni i myśle, że wszyscy w krótkim czasie zostaną przejęci przez "normalnie" działające spółki.
- 10:56 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Tak to bywa jak się nie płaci pensji pracownikom to się strajkuje, a cierpią zwykli ludzie wtedy
gizmo201
- 10:28 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
^ Przewozy regionalne a nie Koleje Śląskie :-)
t0mas82
- 10:26 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Ale co to za kolej, gdzie pół trasy do Katowic trzeba przejechać autobusem ;-) Koleje Śląskie dziś również strajkują ....
- 10:14 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
amiga Dzięki ;-)
limit Też tak uważam ;-)
Pozdrawiam!
- 09:38 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
20/10 dla kolei za motywację :-)
limit
- 09:27 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Kolej jednak potrafi motywować :)
- 09:15 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
karta poszła ;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zemob