Wtorek, 4 września 2012 Kategoria W towarzystwie ;), Zupełnie przypadkowo :-)

Powrót z pracy oraz IV Cykliczna Noc

Wychodzę z pracy około 16:30. Czeka na mnie Tomek ;-)
Razem jedziemy do Sosnowca, gdzie odbieram medale na BSOrient - piękne są ;-)
Następnie jedziemy na zakupy do Eleclerca i do dąbrowskiego Lidla, gdzie kupujemy kiełbaski na grilla i pedalimy na Pogorię.
Siadamy w knajpie i uzupełniamy płyny, następnie spotykamy się z Pauliną z Wydziału Promocji, Kultury i Sportu, pomysłodawczynią Cyklicznej Nocy, w kwestii promocji/sponsoringu przy BSOriencie.

Sporo ludzi przybyło na Cykliczną Noc.
Ruszamy! Przy Pogorii III, objazd Pogorii IV i lądujemy na zielonej.
Zapomniałam zabrać czołówki ale noibasta służy mi przez całą drogę swoją DUŻĄ (chyba powyżej standardu europejskiego) ;-)lampką i udaje mi się jakoś bez wypadku dojechać do końca ;-)
Chwila przemówienia, grill i pogaduchy. Spotykamy znajomych, między innymi: Marcina, Jacka z synem, Domsa, Adama, Ryśka, nekora, Krzyśka01, Krzyśka02 :-)

Następnie ok. 22:30 żegnamy się i pedalimy wraz z Krzyśkami pod targ w Dąbrowie, gdzie się rozstajemy i już tylko z Tomkiem pedalimy do domku. W domku jesteśmy po 23:20, więc przed nami tylko 4 godziny snu...

Zapraszam wszystkich na BSOrient - Zlot Bikestatsowiczy połączony z Rajdem Na Orientację.