• Suma w górę: 0 m

Czwartek, 19 kwietnia 2012 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Człowiek się uczy... baran też ;-)

O 6:10 wyjeżdżam. Temperatura pięć stopni. Postanawiam jechać w długich rękawiczkach ale za to tylko w bieliźnie z długim rękawem i koszulce kolarskiej z krótkim.
Ruszam.
Po niecałym kilometrze staję - chłód przewiewa moje ciało.
Zakładam cieniutką kurtkę przeciwdeszczową.
Jest O.K.
W centrum Dąbrowy, wjeżdżając pod górkę na 3-go maja postanawiam jednak się rozebrać bo się ugotowałam.
Ściągam kurtkę i rękawiczki, zakładam krótkie.
Teraz znowu za zimno... tym bardziej, że jestem rozgrzana.
Ech... muszę przemyśleć ubranie na poranki... kwiecień - plecień - rano zima, popołudniu lato ;-)

Jadę ulicą gdzie wczoraj nakleiłam karne k***, niestety światła na skrzyżowaniu powodują, że jadę drugą stroną ulicy.
I szok! Nikt nie stoi na ścieżce ;-)
Jeden z wczorajszym samochodów widać nawet, że nie miał miejsca parkingowego i zaparkował... w bocznej uliczce.
Szok!
No popatrz - człowiek się uczy na błędach, jak widać - baran też ;-)

Do pracy dojeżdżam bez sekscesów - te karne k*** w kieszonce działają jak amulet ;-)