Miało nie padać...

Miało!
Miało być pięknie...

Padało - jak jechałam z pracy.
I mam jednak straszną traumę i uraz psychiczny przed blachosmrodami po wypadku 2 lata temu...

Dzisiaj o mały włos bym się popłakała ze strachu gdy wyprzedzały mnie samochody... zbyt mała odległość... zbyt szybko... zbyt mokro... zbyt ciemno.

Dobrze, że koleżanka zadała pytanie: "To ile wyciągnęłaś od gościa z oc po potrąceniu" tydzień temu a nie jutro...
Bo jutro... byłoby jesiennie - dostałaby z liścia...

Zastanawiam się czy nie iść na psychoterapię... tylko nie wiem czy jest jakiś czas by obciążyć dalszymi kosztami gościa...

Niestety ruch samochodowy mamy na drogach coraz większy , a przy tym co niektórzy za kierownicą kompletnie nie zważają na jadących rowerem.
Sam miałem swego czasu groźny wypadek (tyle że ja też prowadziłem auto... malucha), i do dziś uraz na psychice pozostał, (wsteczne lusterko jest takim moim obowiązkowym "psychoterapeutą"), i nieraz już okazało się bardzo pomocne. Choć niektórzy uważają to za śmieszny gadżet przy rowerze.
Podziwiam Cię, bo trzydzieści kaemów w tym ruchu ulicznym po ciemku to jest duże wyzwanie.
I polecam na taką jazdę jak najwięcej odblaskowych dodatków oraz migających lampek, szczególnie z tyłu rowerka.
Pozdrawiam serdecznie i życzę zawsze bezpiecznego dotarcia do celu podróży oraz Dobrego Zdrówka.
Franek810 - 03:17 środa, 26 października 2011 | linkuj
To też dzisiaj zauważyłem, pogoda nieco się popsuła i kierowcy zaczęli jeżdzić bliżej pobocza.
- 19:40 wtorek, 25 października 2011 | linkuj
Tylko bez liści proszę, bo nie dość, że zmokłem, to jeszcze dostałem jesiennego liścia na Załężu ( ofc z drzewa ;) )
devilek
- 19:26 wtorek, 25 października 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cyowe