Środa, 25 maja 2011

Dopracowo standardowo

Rankiem (nie za wczesnym) do pracy.
2 sytuacje z kierowcami - baranami:
1. Zaliczyłabym lot przez kierownicę przez blondynkę, która niespodziewanie stanęła na środku skrzyżowania, bo nie wiedziała gdzie jechać.
2. W Sosnowcu chłopaszek wyprzedził mnie na centymetry, więc nie omieszkałam podjechać do niego jak stał na czerwonym świetle i mówię:
- Naucz się najpierw wyprzedzać a później wyjeżdżaj na ulicę.
- To jeszcze bardziej jeździj środkiem!
- Jeżdżę w taki sposób właśnie przez takich kretynów jak ty, żebym miała gdzie uciec jak chcą mnie staranować.
Chłoptaś jak mnie wyprzedzał to zatrąbil - pewnie mu się podniosło morale o 10 ;-)

Ta zła rowerzystka ;)

amiga Może też zmodyfikuję trasę ;-)
agenciara Dokładnie.
Pozdrawiam!
- 10:18 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj
na taką dozę ekstremy przez imbecyli, zjedzone całe opakowanie magnezu popite litrem melisy nie ostudzi nerwów. czytam raz taki wpis u Ciebie, drugi, trzeci, czwarty... już mnie nic nie ździwi, bo to polska!!!
Aga
- 20:42 środa, 25 maja 2011 | linkuj
Bardzo niebezpieczną masz drogędo pracy. Wolę swoją leśną. Co najwyżej przebiegnie mi sarna, dzik, zając. Baranów tam nie ma :)
Też od czasu do czasu widuję idiotów za kierownicą, ale taki jest "urok" naszych dróg ... Jak pisałem wyżej wolę lasy.
- 09:34 środa, 25 maja 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz