Wtorek, 21 sierpnia 2007 Kategoria Do pracy / z pracy

Żyj szybko, kochaj mocno i umieraj młodo....

Tak – dzisiaj było szybko ;)
Zaczęło się od budzika... Fleszar śpiewał mi od 4:30 „Krawędzią dnia, na przekór własnym pragnieniom idę sam, by znaleźć ślad, bez celów, przyczyn ot tak..”
Jakoś nie chciało mi się znajdować celów o 4:30... z uporem maniaka przestawiałam więc budzik z godziny na godzinę...
... Tymczasem nastała godzina 5:45... Pomyślałam: „O k....”
Wyskoczyłam z łóżka i zaczęłam misterną czynność jaką jest rozczesywanie włosów po wieczornym myciu..... zeszło mi jakieś 10 minut i wielki kłak moich byłych włosów wylądował w ubikacji – chyba będę zbierać do worka i sprzedam na perukę ;)
Tym oto sposobem zrobiła się godzina 6:00. Do pracy miałam na 7:00. Zawsze wyjeżdżam około 1 godzinę 15 minut wcześniej...
Ruszyłam więc „z piskiem opon” ;)
Przy stawikach wyprzedził mnie biker, z którym mijałam się codziennie w ostatnim tygodniu – jadąc w przeciwnym kierunku po pracy.. Wyprzedził więc moja uśpiona dusza ścigacza obudziła się i zaczęłam go gonić... co też mi się udało ;) No i dobrze – nadrobiłam trochę na czasie ;)
Później monotonia – praca ...
Po pracy ruszyłam nie standardowo, ponieważ cel był wcześniej wyznaczony – Łosień i wiadomo Kto ;))))
Katowice – Stawiki – Sosnowiec – Zagórze.....
Jadąc z Zagórza na Staszic wyprzedził mnie Kolarz... te kolarskie łydki i uda.... oj moje nogi nie mogły spokojnie kręcić – zaczęłam Go gonić...
I jakież było moje zdziwienie gdy osiągałam prędkość 42 – 46 km/h – dla mnie to prędkość wręcz kosmiczna ;) nie ma jak dobra motywacja, hihihih – widok kolarskich ud – bezcenne – resztę kupisz płacąc kartą Mastercard ;)
Jak Go dogoniłam siedziałam Mu na kole i jechaliśmy z prędkością 35 – 45 km/h – w ogóle tego nie czułam ;) No ale wszystko co piękne szybko się kończy :( był znak STOP – prawie wjechałam Mu w ..... ;P Później prysnął do przodu wyczuwając lukę w sznurze samochodowym.. ja zostałam i tak było pięknie ;)
Później mijałam Go jak stał na poboczu... ;)
No i tak było z tym pędzeniem dzisiaj ;)
Później Tatuś... miałam wymienić oponki na łysole ale były inne zajęcia u Tatusia ... ;)
Wracałam koło Huty przez Pogorię.. posiedziałam godzinkę na ławeczce i do domku ;)

Ale mnie dzisiaj wena twórcza męczy ;)
Kończę już bo i tak pewnie większość z Was nie przeczytała tego do końca... ;)

Zdjęć nie ma a szkoda – śliczne oświetlenie było na Pogorii ;D

I jeszcze optymistyczny akcent:
Deszcz meteorów z 31 sierpnia na 1 wrzesień lub z 1 września na 2... będę wtedy w Tatrach!!!! Full wypas ;)

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających ;)