Sobota, 19 maja 2007 Kategoria W towarzystwie ;), We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Rano - pobudka 4:20 - prysznic

Rano - pobudka 4:20 - prysznic i do pracy ;)
D.G - Katowice.
Później WPKiW i do znajomego "na kawę" ;)
Rower został nasmarowany tam gdzie trzeba, oponki nadmuchane, kawka wypita ;D No i najważniejsze rower przestał ":strasznie cykać" zaczął "trochę cykać" ;) Jak dobrze mieć znajomych, którzy się znają na rowerach ;D
Następnie Siemianowice - Czeladź - D.G. - Pogoria - ławeczka.
Siedzę sobie spokojnie na ławeczce a tu podjeżdża znajomy nr 2 ;D gadu-gadu i pojechaliśmy na łaciate do Marianek ;)
Następnie przez zieloną na pogorię, tam po łaciate i na zachód słońca ;)
Jestem pod wrażeniem lustrzanki cyfrowej z manualnym obiektywem - MIÓD MALINA!!!!!!!!!!!! Ale się napaliłam na robienie zdjęć taką maszyną ;D
Potem zaszło słońce więc trzeba się było ewakuować do domku...
W połowie drogi na Pogorii okazało się, że rękawiczki moje nowiutkie, jeszcze nie pachnące silnie wanilią zostały w miejscu spożywania łaciatego więc nawrót.....
zguba się znalazła ;D
No a później to już było pod górkę do domku ;)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie ;)
Monika ;)

P.S. Sorki Aga, że skasowałam Twój komentarz, myślę, że mi wybaczysz - skasowałam całą wycieczkę... ;)