Poniedziałek, 12 marca 2007

Dzisiaj miałam jechać do brata

Dzisiaj miałam jechać do brata - obiecałam już mojej bratanicy - więc słowa trzeba dotrzymać ;)
Plan miałam taki - pojechać przez Będzin, Łagiszę, Zieloną, Pogorię na Manhatan... plan niestety legł w gruzach, ponieważ ponad pół godziny spędziłam na poczcie ;( (wysyłając przeszmuglowane wentylki i dętki z Czech ;))
Czas naglił pojechałam więc przez Zieloną , Pogorię na Manhatan ;)
Na Zielonej zrobiło się naprawdę zielono ;)

Na Pogorii cudne widoki ;)) słońce - po prostu aż chce się żyć ;)

Ludzi jak na krupówkach :( no ale cóż nie tylko ja mam prawo do Pogorii (a tak przy okazji parę lat temu nie lubiłam Pogorii teraz jestem tu bardzo często).

Resztę popołudnia spędziłam grając z bratanicą w gry typu "ubierz lalkę Barbie na bal" itp ;) oraz ćwicząc bicepsy nosząc drugą, siedmiokilową kruszynkę ;)Życzę wszystkim bikestatsowiczom i bikestatsowiczką wielu takich słonecznych dni jak ten ;)

kosma a jak tam kolanko bo słyszałam yyy czytałam że narozrabiałas :) ale i tak dzielna jestes!!
ah a co do sposobow na katar, nivea tyle co mi tarki do warzyw z nosa nie robi, my best friend katarek skumplowal sie z wrednym kaszlem i do tego mnie w nosie kreci non stop, jak bym tak psiknela w detke to by pekla hehe no nic ide w wyrko a przed oczyma te widoczki z Waszych blogow :)) ale klimat!! :)))) jak wsiade na rower to sie odwdzięcze rowniez jakimis traskami ;)) pozdrawiam Was gorąco!!
agenciara - 22:29 wtorek, 13 marca 2007 | linkuj
dzięki ci kosma za zieleń z pierwszego zdjęcia, chyba było mi tego potrzeba :)
tomalos
- 22:51 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj
Dzięki Kosma! :)
Już sobie obejrzałem Twoje fotki i jak zawsze bardzo mi się podobały... choć jedna była na maxa źle wykadrowana :P
Nysa piękna, świetny zakręt śmierci na drodze ze Świeradowa do Szklarskiej, którą bardzo lubię :), piękny zamek w Kamieńcu Ząbkowickim - wspaniale Ci wyszedł.
- 22:16 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj
Mlynarz Mówisz i masz ;)
- 21:58 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj
Kosma zmień sobie lepiej szablon, bo ten nie działa za dobrze. Wykres wchodzi Ci na fotki :)

A najgorsze jest to, że chciałem znaleźć twoje fotki z marca, ale nie znalazłem, bo... nie widzę twojego archiwum wpisów w ogóle! :(
Młynarz - 21:54 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj
To prawda dzisiaj był piękny dzień, przede wszystkim wieczór bo pół dnia przesiedziałem w szkole. Ale za to później sobie odbiłem. Było warto :), ładne czyste zdjęcia.
Pixon
- 21:41 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj
Dla zainteresowanych - umieściłam zdjęcia z trasy : Prudnik - Ząbkowice Śląskie ;)
- 21:29 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj
Czesiek Tak - czasami - jak mam siły po całym dniu łażenia po górach jeszcze zejść na Krupówki ;)))
- 21:13 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj
To Ty na Krupówkach też bywasz? ;)
Pozdrawiam - Czesiek
czesiek
- 21:01 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj
Dzięki :)

Ślicznie na tej Twojej Pogorii ;]

Miłego wieczorku!
- 20:27 poniedziałek, 12 marca 2007 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziew