Sobota, 2 stycznia 2021 | Uczestnicy

Jak ja nie cierpię biegać! :-)

A mówią, że człowiek uczy się na błędach...
Nowy Rok, niektórzy mają nowe postanowienia itp... Ja nie lubię "owczego pędu", więc również te z postanowieniami noworocznymi mnie nie kręcą...
Dzisiaj, zupełnie przypadkowo... zapisałam się na 2 biegi!
:-)
Ale od początku... mieliśmy jechać na rower, zupełnie przypadkowo z Tomkiem ale Tomek miał robotę, więc i ja wzięłam się za pracę.
Prace remontowe w przedpokoju :-)

Remont w przedpokoju
Remont w przedpokoju © kosma100
Po pracy zaczęły mi przychodzić do głowy jakieś niestworzone myśli, czego skutkiem jest zapisanie się na dwa biegi :-)
Przecież ja nie biegam!
Już 3 lata temu, w celu zmobilizowania się do biegania zapisałam się na Półmaraton Gór Stołowych.
W styczniu przebiegłam się 3 razy i na tym zakończyłam moje biegowe treningi :-)
Wystartowałam 1 lipca 2018 i... przebiegłam Półmaraton Gór Stołowych, bez odpoczynku, z czasem 3:51 :-)
Ja naprawdę jestem nienormalna...
Dzisiaj zapisałam się na bieg WOSP Policz się z cukrzycą oraz na Półmaraton Gór Stołowych. Chciałam się zapisać na Maraton Gór Stołowych ale już nie było miejsca.
:-)
Po 17:00 wyruszyłam więc z Tomkiem na pierwszy biegowy trening :P

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :-)