Piątek, 5 czerwca 2009 Kategoria Bornholm 2009, Kellysek :), Na trzech kółkach :), Ponad 100 km ;)

Operacja Bornholm - Dzień 9

Operacja Bornholm - Dzień 9 - Tańcząca z sakwami

Dziś po drodze 3 x padało, 3 x uciekałam i chowałam się przed deszczem, a i tak ostatnie 2 godziny w ciągłym deszczu.

Nie to było jednak najgorsze. Najpierw się pogubiłam przy wyjeździe z Kiel, a potem...

W Lindaunis był piękny most...

... tylko kto wymyślił po środku tory?

Ruch był sterowany światłami. Ruszyłam jako druga i zachciało mi się przejechać bliżej środka, bo prawa strona była wąska.

Przejechałam. Przednim kołem. Reszta składu się pogubiła. Wypięłam lewą nogę i zaczęłam tańczyć, lewa, prawa, lewa i... upadek na prawą.. niewypiętą...

Ech jak pięknie i szybko utworzył się korek. Trwało trochę zanim się pozbierałam.
Dobrze, że byłam grubo ubrana. Boli tylko prawe biodro, łokieć i lewa noga, ale chyba nic nie złamałam.

Rower ok, Przyczepka ok, sakwy blase'a ok, moje przetarte :-(

Sympatycznie, że ktoś od razu zatrzymał się żeby spytać czy wszystko ok.

Dziś znów znalazłam Lidla... zaczynam uwielbiać ten sklep... bo jest. Ciekawe gdzie robią zakupy ludzie z wiosek... tam nie ma żadnych sklepów.

Serdecznie dziękuję wszystkim za pozdrowienia, trzymanie kciuków, doping itp. Naprawdę dodaje mi to otuchy.

Za nocnego sms-a też dziękuję ;-)

I jeszcze jedno: Zostaję tu na zawsze!!!
Koniecznie z przyczepką!!!

Każde "mięsko" na rowerze jest moje... Na wszystkich robię wrażenie... :)

Już blisko Flensburg więc jutro już będę w Danii. O ile we Flensburgu nic się nie wydarzy.

[Od redakcji: Flensburg - Miasto znane jest m.in. z ogólnonarodowej bazy osób naruszających przepisy ruchu drogowego, która ma tu swoją siedzibę]

Hmmm.. jak tak bardzo mi się podobają Niemcy to co dopiero będzie w Danii... ;-)

Coś mam wrażenie, że dziś zmarznę... :(

Dzisiejsza trasa: Heidkate - Laboe - Kiel - Noer - Eckernforde - Basdorf - Lindaunis - Mohrkirch - Steinbergkirche - Westerholz

[Zdjęcia i szczegółowy opis po powrocie]

<-- Dzień poprzedni Dzień następny -->

Kosmacz ma twardą d... :D I niczego się nie boi :P

Kosmaczu wybacz że nie trzymam za Ciebie kciuków - ale stwierdziłam że nie ma potrzeby bo Ty sobie świetnie bez tego dajesz radę :D
Gorące buziaki :*
jahoo81
- 12:48 poniedziałek, 8 czerwca 2009 | linkuj
To dobrze,że nie dałaś się schwytać w utarte tory. Dusza Polaka lubi swobodę, nawet jak czasamai trzeba zapłacić za to bolącym biodrem. Pozdrawiam i trzymam kciuki.
qvejt
- 11:05 sobota, 6 czerwca 2009 | linkuj
W Polsce to by jeszcze strąbili człowieka, a tu proszę ;) Takie niestety realia, że za granicą o wiele lepiej pod względem zachowania niż u nas.

Kosmie nie straszne upadki na tory, to pędzący pociąg, którego się nie da zatrzymać niczym !

Pozdrawiam :)
vanhelsing
- 08:15 sobota, 6 czerwca 2009 | linkuj
Brawo blase.
Jestem pod wrażeniem :)
- 05:51 sobota, 6 czerwca 2009 | linkuj
Jest już nowy dział w bs wyprawy rowerowe a w nim, jako premiera relacja z wyprawy Kosmy, na żywo, czyli...to samo co na blogu, dostępne także ze strony głównej:)
blase
- 23:17 piątek, 5 czerwca 2009 | linkuj
trzymam kciuki za powodzenie wyprawy i za pogodę, bo ta jest chyba trochę przeciętna. Pozdrawiam!!!
tomalos
- 21:15 piątek, 5 czerwca 2009 | linkuj
Wszystko musi się przydarzyć bo inaczej byłoby nie ważne:)
Kajman
- 21:04 piątek, 5 czerwca 2009 | linkuj
A przed wjazdem na most stał jak byk znak 30. Trzeba było się tak mocno nie rozpędzać.
Tylko mi się tam nie mazać i wracać szybko do Polandii.

Niech pogoda bedzie z Wami (z Kosmą i sakwami)

:-)
Darecki
- 20:18 piątek, 5 czerwca 2009 | linkuj
Trzymaj się mocno asfaltu! Ale tylko kołami!
WrocNam
- 20:17 piątek, 5 czerwca 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciwka