• Suma w górę: 0 m

Piątek, 8 maja 2009 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Pod wiatr...

Nie próbuj nigdy jechać pod wiatr,
wiatr zawsze głupcom wieje w oczy...

Jechało się strasznie... z powodu wiatru wiejącego prosto w twarz.
Strasznie też się siedzi w pracy, gdy za oknem taaaaakie słońce :/
Fajnie się jechało z dobrze ustawionym licznikiem. Wczoraj jak jechałam z pracy to aż mnie brzuch ze śmiechu bolał jakie prędkości osiagałam ;-) (40 km/h bez większego wysiłku ;-)). A dzisiaj to już standardowo: 20-30 km/h.

Takie widoki miałam pod koniec pracy...
Niebo widok z pracy © kosma100

A po pracy trochę standardowo, trochę bojaźliwie... piątek, godzina "po 20-tej", wielu kierowców spieszy się do hipermarketu, wielu kierowców jest już na "podwójnym gazie"... nie było miło.
"Złotówka" z "Euro Taxi" - chyba.... z numerem bocznym 116, rejestracja SO 74... chyba 140 wyprzedził mnie na centymetry, gdy tymczasem miał jakieś 3 metry wolnego.... żenada.... zatrzymałam się później obok niego popatrzyłam na spaślaka w białym sweterku, próbowałam zapamiętać numer rejestracyjny "wozu"... jak widać nie udało mi się...
No cóż - cieszę się, że tym razem przeżyłam i nie zostałam potrącona ;/
Jakoś szczęśliwie dojechałam do domku...

Ta fota jest robiona przy stawikach w Sosnowcu - sorki za "niewyraźny gniot" ;)
stawiki w Sosnowcu © kosma100

Czekałam długo na dwa ważne awiza z naszej "kochanej" Poczty Polskiej... jeden to zwrot z US - który sponsoruje mi moją "wyprawę" w 80%... drugi to namiot, w którym zamierzam spać na mojej "wyprawie"...
Dzisiaj było jedno awizo!!! ALLELUJA!!!! - kaska... ciekawe kiedy będzie namiot? :D

Jutro pobudka i mycie okien, odgruzowywanie mieszkania, bo w niedzielę spęd rodzinny - moje imieniny ;-)

Na pierwszej fotce to te chmury na dole przypominają fale wzburzonego morza przy zachodzie słońca,bardzo ciekawe zdjęcie.
Co do kierowców baranów przejeżdżających za blisko,proponuje cegłówkę pod ręka wozić i tak im na tylną szybę rzucić na opamiętanie,tylko że to zbędny balast jest.
pozdrawiam :)
Rafaello
- 07:47 sobota, 9 maja 2009 | linkuj
robin Te słowa w Twoich ustach... brzmią jako krytyka ;p
Kajman Mam żaluzje ale ciężko mi je opuścić ;)
Pozdrawiam ;)
- 23:12 piątek, 8 maja 2009 | linkuj
Tak, widoki w pracy masz niezbyt ciekawe:( Czas użyć zasłony:)
Kajman
- 23:06 piątek, 8 maja 2009 | linkuj
Zdjęcia super. Pozdrawiam
robin
- 23:05 piątek, 8 maja 2009 | linkuj
niradhara Jak przestanę jeździć na rowerze to już wiem przez kogo (i pół Polski też będzie miało dowód ;))
Kajman Noże... a czym będziesz kroił chleb? :D
algra7 Mam nadzieję ;)
poisonek No to liczę na jakieś info i zdjęcie nowej Bikerki ;)))
karla76 Bo biednym zawsze wiatr w oczy wieje ;)
Pozdrawiam wszystkich serrrdecznie ;)
- 22:26 piątek, 8 maja 2009 | linkuj
racja kolejny dzień z halnym w pysku:)))
pozdrowka Kosmaczu
karla76 - 20:03 piątek, 8 maja 2009 | linkuj
Witam. No córcie jeszcze nie wylazła na wierzch ;) Jak mówi mój przyjaciel: "Wie co robi, że nie pcha się na ten kurewski świat...". Ale jak widać po moich tegorocznych przebiegach już dość mocno trzyma mnie przy sobie :). Oj będzie córcia tatusia, będzie...
poisonek
- 19:50 piątek, 8 maja 2009 | linkuj
hej,
odezwę się przy najbliższej mojej wycieczce na Pogorię lub okolice - dziś niestety czas mnie strasznie gonił :(
algra7
- 19:22 piątek, 8 maja 2009 | linkuj
No tak, trzeba w domu schować noże:( Całe szczęście, że trenażer zarósł kurzem:)
Kajman
- 14:50 piątek, 8 maja 2009 | linkuj
Wiatr w twarz... no właśnie! Czytałam wymieniane z Kajmanem na jego blogu komentarze. Chyba nie przemyśleliście sprawy do końca, w przeciwnym razie musielibyście dojść do wniosku, że jeżdżenie na rowerze jest bardzo niezdrowe, ponieważ:
- zimą jest zimno i można coś sobie odmrozić albo dostać zapalenia płuc i umrzeć,
- wiosną w powietrzu latają pyłki i można dostać alergii - opuchnąć,albo nawet się udusić w ataku astmatycznym (na śmierć),
- latem świeci słońce i jest gorąco, więc można dostać raka skóry, albo udaru słonecznego i umrzeć,
- jesienią jest ponuro, więc można wpaść w depresję i powiesić się z rozpaczy.
Wobec tylu oczywistych niebezpieczeństw rozsądni ludzie wybierają trenażer.
Szczerze życzliwa
N.
niradhara
- 14:40 piątek, 8 maja 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser