Niedziela, 4 lutego 2007

Miało być więcej km ale niestety

Miało być więcej km ale niestety dopiero o 13:00 zwlekłam się z łóżka po nieprzespanej nocy :(
Trasa: Dąbrowa Górnicza - ul. Legionów Polskich - centrum - Korzeniec - Dziewiąty - Łęknice - zbiornik Pogoria III - Piekło - las - zbiornik Pogoria I - Ząbkowice - Ząbkowice PKP - lasek - Łosień - Ząbkowicka - Łaskowa - Ząbkowicka - Roździeńskiego - takie tam skróty ;) - centrum - Mydlice
Fajnie, chociaż zimno :( tzn zmarzły mi wyłącznie palce u nóg ale tak porządnie!
Zrobiłam kilka fotek...... szare bo i dzień był szary.
Odwiedziłam mojego osobistego Fadera, który na mój widok powiedział niezbyt zadowolony: "Na rowerze przyjechałaś?" Hmm... Nikt nie mówił, że będzie lekko ;)
Pozdrawiam Pana Barana - kierowcę ciemnozielonej Skody Felicji kombi, który wyprzedzając mnie w Łośniu na ulicy Ząbkowickiej użył sygnału dźwiękowego będąc w odległości około 1 metra, czym skutecznie podniósł mi ciśnienie, a o dziwo <sic!> nie spowodował lawiny epitetów płynących z moich ust ;) (ale jakaś opanowana jestem;))
Rozkręciłam się i bynajmniej nie rowerowo tylko słowno - muzycznie...więc kończę ;)
Pozdrawiam all
P.S. acha jeszcze mała spowiedź.... Oczywiście bike''a nie umyłam :( Obiecuję poprawę i poproszę o pokutę i rozgrzeszenie ;)

Pogoria III z punktu widzenia rowerzysty ;)

Pogoria III i odpoczywający mój bike ;)

Tory, z których się wykoleiłam ;) koło Pogorii I

Pogoria I

Dla przypomnienia jak wygląda śnieg, chociaż tutaj model zubożony szaro - czarny a nie biały jak jest w wersji standardowej ;)

Huta, huta, bynajmniej nie Lenina ;)