Informacje

  • Wszystkie kilometry: 67375.98 km
  • Km w terenie: 3398.25 km (5.04%)
  • Czas na rowerze: 170d 11h 50m
  • Prędkość średnia: 16.46 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kosma100.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Niedziela, 20 kwietnia 2014 | Uczestnicy

Inspekcja ścieżki rowerowej w Sosnowcu

Rankiem wraz z Tomkiem na śniadanko do Tatusia.
Później na obiad do Rodziców Tomka.
Po drodze inspekcja poprawionych przejazdów na ścieżce rowerowej w Sosnowcu. W końcu, po latach doczekaliśmy się obniżenia krawężników - brawo! Jeszcze tylko trzeba oznakować przejazdy i będzie git!
Obniżone krawężniki
Obniżone krawężniki © kosma100

Mieliśmy później wydłużyć przejazd ale wyszło jak wyszło.
Za to wieczorkiem nieplanowany spacer 2 x 2,25 km :-)

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :)
  • DST 36.45km
  • Czas 01:55
  • VAVG 19.02km/h
  • Sprzęt Kellysek ;)
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Wolę śmigać drogą 40 niż ścieżką 20 na h i zamiast jechać płynnie to hamować bo krawężnik
gizmo201
- 21:26 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj
Jak gizmo201 pisze. Dla mtb te zjazdy są ok. Ale szosa i typowo miejski rowerek nieźle poczują te przejazdy. Poza tym nie wszystkie zrobili. Jeden przy stadionie na Zagórzu jest nieobniżony. Chciałem kiedyś w drodze do pracy ze ścieżki skorzystać i mało zębów nie straciłem jak mnie na krawężniku przy 30km/h podbiło na "sztywniaku". Od tego czasu jeżdżę normalnie jezdnią bo tam nie ma takich pułapek. Jak już się zabierają za obniżanie to niech to robią porządnie, to raz. A dwa niech zrobią wszystkie przejazdy a nie tylko wybranie według jakiegoś zupełnie niezrozumiałego klucza.
I jeszcze to co piszesz, Monika: przejazdy dla rowerów obok pasów. To jest chore, że co pasy to koniec ścieżki. Zupełnie się odechciewa tym jechać bo człowiek ma dwa wyjścia: co pasy zsiadać albo łamać przepisy.
limit
- 21:18 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj
i tak jakoś nie doczekamy się gdy goście od szos będą korzystać z ścieżek rowerowych a nie jezdni drogi! To jest amożliwe i wątpliwe, jedno jest pewne DDRki są projektowane źle i jedynie pod mtb lub trekingi. Krawężnik i tak za wysoko, powinno się przejeżdżać tak by nie czuć różnicy zjazdu z krawężnika :O
gizmo201
- 18:31 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijree
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl