Środa, 25 września 2013

Zajęcia fitness 002

Dzisiaj już było trudniej niż na pierwszych zajęciach.
Jestem chyba jedyną osobą z całej grupy, która przykłada się do ćwiczeń... już wiem dlaczego miałam takie zakwasy tydzień temu.
Dzisiaj 3 razy odpuściłam, bo już straszne skurcze mnie łapały i to przy ćwiczeniach na nogi i uda. Dziwne, bo te mięśnie to akurat mam wyrobione :-)
Na drugi dzień nie mam już prawie zakwasów. Fajnie - wciągam się :-)

A w Rowerowej Norce nowy gadżet:
Ramka w razie potrzeby zbić szybkę © kosma100

• Aktywność Aerobik

Cieszę się Kochanie, że Ci się spodobała nowa aktywność. Też się muszę wziąć za regularne bieganie ;) Uda oplata od groma różnych mięśni. Też się o tym przekonałem jak rozpocząłem swoją przygodę z bieganiem czy też jazdę na ostrym hehe ;) Na 3 zajęciach już nie będzie zakwasów po.
t0mas82
- 10:27 piątek, 27 września 2013 | linkuj
Wyrobione masz mięśnie do jazdy. Przy gimnastyce, chodzeniu, bieganiu pracują inne albo w inny sposób. To dlatemu zakwasy. Mam to samo i dlatego też tylko rowerek. Mam przynajmniej pewność, że dnia następnego będę chodził ;-)
limit
- 07:50 piątek, 27 września 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kjakw