Środa, 26 czerwca 2013 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Poranny horror :(

W deszczu, zimnym w mordę wiejącym wietrzysku, na dworzec PKP w Gołonogu, bo chciałam być wcześniej (czyt. o 9:00) w pracy.
Pociąg, który miał przyjechać o 8:36 nie przyjechał. Dodatkowo coś mówili przez głośniki ale w momencie gdy przejeżdżał pośpiech do Warszawy, w związku z tym nikt z obecnych na peronie nie usłyszał ile opóźnienia będzie miał mój pociąg.
Tym oto sposobem przemarzłam do szpiku kości czekając 50 minut zmoknięta na dworcu :(
Ech... gdybym wiedziała to pojechałabym całą drogę rowerem... przynajmniej nie zmarzłabym tak.
Małe pocieszenie - przejazd za darmo - konduktor chyba bał się chodzić po pociągu :-)

• Sprzęt Biała Perła

Kosma, opublikuj kiedyś te swoje wszystkie "horrory". ;)

Pendolino: owszem, tory będą je "spowalniać", już nawet Czesi to przerabiali.
Parę linii będzie modernizowane pod te Pedalino, ale to znowuż ciężkie miliony $$$ (no i koszty zakupu, też kosmiczne).
Jeździć będzie oczywiście tylko po kolejowych "autostradach" między głównymi miastami.. no i na pewno będzie zatrzymywał się we Włoszczowej. ;)
mors
- 22:04 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj
t0mas82: Musi to jakiś poduszkowiec będzie albocuś. Ale to już może od razu lepiej w samoloty inwestować a nie kolej.
limit
- 10:48 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj
kosma100Ja też jakoś przeskoczyłem, że tylko mżyło. Przyjechałem mokry. ale kręcąc cały czas tego nie odczułem. Informacja winna zostać powtórzona, a tak to tyle czasu czekać... masakra.... :( Wieczorkiem w domku trzeba się rozgrzać (może jakieś winko grzane :)) co by przeziębienia nie złapać :*

limitCiekawe po czym będzie jeździć. Najpierw niech torowiska przystosują do szybkiej jazdy. Chyba, że będzie się kulać i generować 50min opóźnienia...

t0mas82
- 10:22 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj
To mnie się udało i tylko w mżawce jechałem. Tak czytam teraz o tym jak to zwykły lokalny pociąg po Ciebie nie przyjechał... A przed chwilą gdzieś mi się tekst w oczy rzucił, że jakieś Pendolino ma w polskim dzikim kraju zacząć jeździć. I tak sobie próbuję wyobrazić jak to będzie wyglądało.
limit
- 09:20 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wlrek