• Suma w górę: 0 m

Czwartek, 13 czerwca 2013 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Do roboty OMC zgarnieta przez TIRa :(

Nie mogę się zwlec z łóżka :( Ach... nie ma to jak z uśmiechem na ustach wstawać do pracy...
Już niedługo...
33 dni robocze :-)

Dlatego też Tomek śmiga sam a ja jeszcze korzystam z 2 i pół godzin drzemki :-)

Zwlekam się w końcu, ogarniam i wyjeżdżam przed 8:00 na pociąg...
Na Tworzniu, na szerokiej drodze TIR wyprzedza mnie o wiele za blisko, dodatkowo wraca na swój pas gdy jestem w połowie "składu". Jedynie mój refleks i to, że nie było wysokiego krawężnika (uciekam na pobocze) uratowało mi życie... inaczej skończyłabym pod kołami przez bezmózgiego kierowcę cieżarówki. Jestem w szoku...
Oczywiście nie zapamiętuję numeru rejestracyjnego i firmy. To co pamiętam to rejestracja zaczynająca się od SK oraz biała plandeka z czerwonym napisem z tyłu w prawym górnym rogu "Cośtam TRANS".
Szkoda, że nie zapamiętałam, bo na pewno bym tego tak nie zostawiła...

BEZMÓZGOM ZA KIEROWNICOM MÓWIMY STANOWCZE: NIE!

• Sprzęt Biała Perła

Dobrze, że nic Ci się nie stało... masakra
- 14:09 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj
"Już" sobie znalazłem: od 18 czerwca, czyli od tego wtorku...
Na szczęście monocykli nadal nie mają w cennikach. :)
mors
- 21:59 niedziela, 16 czerwca 2013 | linkuj
@kdk: od kiedy ta podwyżka? Na ich stronie www. nic podobnego nie widzę...
@kosma: może to był rower z extrawheel? ;)
mors
- 20:07 niedziela, 16 czerwca 2013 | linkuj
Oglądaj TIR-y na pewno sobie przypomnisz ...
Uważaj na siebie !!!
Jurek57
- 18:47 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj
Kosma> najważniejsze, że nic Ci się nie stało
noibasta
- 15:34 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj
Wniosek do ubezpieczyciela sprawcy oczywiście złożyłem. Chodziło mi o to, że zawodowi kierowcy muszą mieć poprzeczkę ustawioną wyżej i powinien np. stracić licencje lub przejść obowiązkowe badania psychotechniczne plus jakiś kurs doszkalający. Następnym razem ten kierowca może kogos zabić, skoro jest taki nieuważny albo nieodpowiedzialny.
kdk
- 12:28 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj
k4r3l Fajnie by było...
man Ale Ci mają granatowe plandeki, tamten miał białą.
kdk Dobrze, ze Tobie nic się nie stało. Składaj wniosek do ubezpieczyciela sprawcy - za szkody w rowerze oraz w ciuchach, szkody na zdrowiu i szkodę na psychice (lęk przed samochodami). Ja po moim potrąceniu wyegzekwowałam od ubezpieczyciela ok. 5000 zł oczywiście lęk psychiczny mam nadal.
grabek Można z ubezpieczycielem sprawcy - niekoniecznie w sądzie.
- 11:41 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj
kdk:
Mandat 400zł to nie koniecznie jedyna i zdecydowanie zbyt mała kara. Złóż wniosek do sądu o naprawienie szkody. Wiem, że sąd, że długo trwa itp. ale należy egzekwować swoje prawa.
grabek
- 11:37 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj
We mnie wjechał w ub. piątek taksiarz gdy sobie spokojnie jechałem drogą rowerową a on skręcał. Widoczność idealna, z daleka widac czy nie jedzie rowerzysta, a on sie tłumaczy że nie widział. Jedyna kara jaka go spotkała to mandat 400 zł, a mógł mnie zabić lub okaleczyć, ale miałem szczęście, że trafił w pedał a nie w moją nogę. Siła uderzenia była tak, że skrzywieniu uległa korba a jemu odpadła rejestracja. Odnośnie kolei, to w ramach miłości do rowerzystów, Przewozy Regionalne podnoszą cenę biletu na rower z 5,50 do 7 zł i oczywiście żadnej promocji w okresie letnim.
kdk
- 10:39 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj
http://kuznia-trans.pl/ Dużo aut tej firmy jeździ na tablicach SK...
wloczykij
- 10:26 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj
Kurde, ostro :/ Może kiedyś doczekamy czasów kiedy takie barany znikną z dróg...
k4r3l

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzyzy