Środa, 12 czerwca 2013 Kategoria We dwoje - ja i mój rowerek ;))), Do pracy / z pracy

Do roboty posiłkując się Kolejami...

Enter, Delete, Error, Escape

Niekupiony, niesprzedany

Control, control
Control!!!*

Aż chciało by się Ctrl + Alt + Del...
Po wczorajszym paskudnym dniu w robocie dzisiaj nie mam siły wstać z łóżka, dodatkowo boli mnie żołądek :( poziom wk***a wczoraj przekroczył wszelkie dopuszczalne normy.

Z racji tego Tomek jedzie sam do pracy, ja postanawiam wspomóc się Kolejami... ech chyba nie zarobię na te dojazdy do roboty :(

Aż chciało by się...
Hmmm... Beskidy & Brackie... no comments :-) :) © kosma100

W sobotę pojedziemy chyba dołączyć się do Łukasza Krasonia i Jego projektu "Wstań i jedź" ale to jeszcze nie jest pewne. Musimy wyszukać o której ruszają z Katowic.
/7949560

* Luxtorpeda - "Niezalogowany".

• Sprzęt Biała Perła

Średnio w roku korzystam z PKP 6-8 razy i to w łikendy.
W zeszłym wagonów dla rowerów było 2x
W tym 1x w intercity do Gniezna był ale pełen ludzi !
Kolej mnie po prostu w.......wia !
Jurek57
- 19:18 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj
To z zeszłorocznego wypadu pieszego wypadu w góry pod Lepiarzówką? Ale ono wtedy smakowało mmmmmm :) Szkoda, że nie starczyło czasu aby spróbować czeskich specjałów na Czantorii ;)

t0mas82
- 11:07 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj
Mmmmmm, brackie w górach.
silvian
- 08:42 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj
KS mają tak zróżnicowany tabor, że trzeba mieć jednak trochę szczęścia, żeby trafić na skład przystosowany do przewozu rowerów. Do Istebnej jechałem z jedna przesiadką w Bielsku najpierw takim:

http://www.kurierkolejowy.eu/images/news/en71-040_skm_fot_kuba_gulajewski.jpg (można spokojnie wbić na tyły z rowerem do tzw. przedziału służbowego)

a później takim:

(totalna porażka, niepotrzebnie wbiłem na sam tył, gdzie miejsca tyle co kot napłakał, ale wchdozenie i wychdozenie z rowerem to masakra jakaś;)

Duży plus to elektroniczne drukarki biletów, bo jak przypomnę sobie kierownika pociągu, który chwiejąc się próbował wypisać bilet, to mnie zbiera na śmiech, hehe. Bilet na rower to 4 zeta - ok, ale najwyższy czas wprowadzić jakieś weekendowe obniżki,tak jak robiły to Przewozy Regionalne w czasie wakacji ;) mimo tego kolej jest okej ;)
k4r3l
- 08:35 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj
Cennik kolei Śląskich rzeczywiście nie napawa optymizmem. W ostatnią niedzielę miałem okazję po blisko dwóch latach przekroczyć próg składu. Jedynym pozytywnym zaskoczeniem dla mnie był standard podróżowania z rowerem, oraz nadzwyczaj miła pani konduktorka.
marusia
- 07:42 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj
Gdzie są moderatorzy! Jak można takie fotki w tygodniu upubliczniać? :D
k4r3l
- 07:01 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejz