Czwartek, 18 kwietnia 2013 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Do pracy, z racji tego, że bez mobilizacji to z pomocą Kolei Śląskich

Rankiem wstaję 15 minut za Tomkiem i siadam do kompa popracować nad Norką :-)

Za oknem piękny wschód słońca :-)
Łosieński wsód słońca © kosma100

W Norce pojawiły się błotniki

w bardzo atrakcyjnej cenie oraz pomka,

która dla mnie jest strzałem w dziesiątkę.
Sami wraz z Tomkiem korzystamy z takich pompek i jesteśmy super zadowoleni :-) Jeśli coś działa to po co przepłacać? :D :D :D

Zapraszamy wszystkich chętnych na bezpłatną "pokazówkę" na temat rajdów na orientację.
W dniu 4 maja o godzinie 11:00 odbędzie się krótki wykład na temat RNO, a następnie krótki rajd pieszo-rowerowy.

Szczegóły tutaj: http://www.bikestats.pl/wydarzenia/Rajd-na-orientacje-Orientuj-sie_1692.html

Z racji tego, że za późno wyjechałam, posiłkuję się Kolejami Śląskimi.
Ech... inaczej się jedzie jak się ma mobilizację do pracy, a inaczej jak jej się nie ma.
W poniedziałek (15.04.2013) złożyłam wypowiedzenie umowy o pracę. Po 9 latach pracy w korporacji stwierdziłam, że to nie dla mnie.
Pozostawiam stałe, regularne, niemałe zarobki na rzecz wolności, kreatywności, niezagwarantowanych dochodów... i się z tego cieszę :-)
Już niedługo... i przestanę być "korporacyjnym szczurem" ;-)

/7949560

• Sprzęt Biała Perła

Odnośnie tych kolei śląskich...
na co idą Twoje pieniążki
sorry za demota ;)
mors
- 22:11 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj
mors To nie Prima Aprillis :-)
- 21:31 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Ja myślę, że Ona nas tylko podbiera, jak zawsze. ;p
mors
- 21:30 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Mam taką samą pompkę, już długi czas i zdecydowanie polecam. Tyle, że w dyskoncie sklepu Decathlon, można ją dostać trochę taniej ;)
devilek
- 18:00 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
A od kiedy to taka przesądna :).
Moja decyzja...... szkoda gadać. Nadano jej rangę "męskiej decyzji" i to nie są moje słowa. Jak o tym myślę to wiem, że życie przeleciało mi przez palce. A ja tego nie potrafiłam powstrzymać.

Ciekawe czy można zmienić nick na BS ;-), trzeba uprosić Blase''''a :)))).
anonimowa agenciara - 16:24 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
a więc stalo się....:) nie martw się:będzie dobrze a nawet lepiej...:):) witaj w świecie "biznesu"...buahahha
ewcia0706
- 16:02 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
limit Dokładnie to są te... i taniej niż w Decathlonie :-)
- 07:53 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Na oko przypomina te, które kiedyś były w Decathlonie. Jeśli to jest taka, to faktycznie są dobre. Bez większego wysiłku można nieźle do koła nacisnąć. Przy każdym rowerku mam po jednej takiej.
limit
agenciara :-) Odważna, odważna...
Dzięki (choć ponoć, według przesądów nie powinno się dziękować) :-) Ciekawe jakie Ty decyzje podjęłaś... :-)
t0mas82 :-) Już się nie mogę doczekać :-) Mogę nawet pracować po 16 godzin dziennie... dla nas to co innego :-)
Pozdrawiam!
- 07:51 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Bo najważniejsze to robić coś w zgodzie z samym sobą. 9 lat w korporacji to sporo czasu.... szkoda jedynie, że decyzja podjęta tak późno. Dobrze będzie znów zobaczyć Twój uśmiech rano, tą motywację i chęć do działania :*

PS. Pompki są rewelacyjne i mają moją pełną rekomendację. Sprawdzone w bojach. Przerabiałem kilka innych modeli, z manometrami szmerami i bajerami, ale przeważnie coś się w nich urywało :-) Ta jest pancerna i niezniszczalna.
t0mas82
- 07:47 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Rzeczywiście odważna decyzja.
Zatem pozostaje życzyć powodzenia w osiągnięciu swoich upragnionych celów. Niech moc będzie z Tobą/Wami. :)
anonimowa agenciara - 07:26 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kalne