Wtorek, 16 kwietnia 2013 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Dopracowo całą drogę na kołach

Wyruszam chwilkę przed Tomkiem (około 5:40) ale już się żegnam, bo wiem, że Człowiek - Młynek zaraz mnie dogoni, wyprzedzi i tyle Go będę widzieć :-)

Tak też się dzieje - w okolicach byłej szkoły Policji w Łośniu Tomek ginie mi z oczu.
Ja też próbuję szybciej cisnąć bo jestem umówiona z Limitem - dostarczam Mu zakupione w Rowerowej Norce sakwy niemieckiej firmy Orlieb.

Sakwy montowane są standardowo do przyczepek Extrawheel
TIR :-) © kosma100

ale można też je kupić na bagażnik rowerowy - spisują się świetnie :-)

Chyba udaje mi się cisnąć, bo przed pomnikiem Hendrixa jestem o 6:20 - przed czasem ;-)
Nadjeżdża Adam, montuje sakwy i chwilę rozmawiamy o pracy, kierownikach, odważnych decyzjach, wypowiedzeniach umowy itp. :-)
Trzeba się zbierać. Ruszamy razem spod pomnika i jedziemy w górę ulicą Kościuszki. Ja odbijam na Dąbrowskiego a Limit pedali dalej w górę.

Nawet spokojnie się jedzie, oprócz standardowych "żyletek" nie spotykam większych idiotów. Niestety wszyscy skupili się chyba na Tomku :(
Dobrze, że nic Mu się nie stało :(

W pracy jestem o 7:45. No i pierwszy raz od jakiegoś czasu - całą drogę do pracy przejeżdżam na kołach a nie kołowo-szynowo :-)