Wtorek, 26 marca 2013 Kategoria Do pracy / z pracy, We dwoje - ja i mój rowerek ;)))

Dopracowo... kolejowo...

Po piątkowym nocnym rajdzie na orientację KoRNO III - W pogoni za wiosną mamy dużo pracy z Tomkiem, więc rano ciężko pracuję i wyjeżdżam za późno by zdążyć na 8:00 do pracy. Zależy mi dzisiaj na punktualnym wyjściu z pracy o 16:00 więc nie chcę przyjechać później niż 8:00. Wyjścia są dwa - albo muszę szybko jechać albo wspomóc się Kolejami. Na Białej Perle szybko nie jeżdżę, a Kellysek stoi na kapciu, pozostały Koleje Śląskie, które jeszcze nie strajkowały.
Rowerowo: Łosień - Gołonóg oraz po Katowicach.

• Sprzęt Biała Perła

amiga Ale były inne priorytety... czas naglił.
Franek810 Szkoda :( Relacje lada dzień będą umieszczone na stronie rajdu - "ogarniamy" wszystko powoli po rajdzie ;-)
Dzięki za podziw :-)
Następnym razem... MUSISZ BYĆ!
Pozdrawiamy Cię serdecznie!
limit Oj tam, oj tam... czasami niech się przejedzie pociągiem - wszystkiego w życiu trzeba spróbować :-)
Pozdrawiam wszystkich!
- 10:05 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
W ogóle wożenie rowerka pociągiem? To jakieś takie... nie w porządku. Rowerkiem się jeździ. Nie się go wozi.
limit
- 09:30 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
Mnie się nie udało ,.. zawitać na KoRNO , widzę że była przednia zabawa (choć na razie nie znalazłem jeszcze czasu na dokładne zapoznanie się z relacjami z Rajdu) .
Szacuneczek i podziw za ZAANGAŻOWANIE ,POŚWIĘCONY CZAS I ORGANIZACJĘ .
Może następnym razem dane mi będzie uczestnictwo w tak wspaniałej imprezie.

Pozdrawiam Serdecznie Ciebie i Tomka.
Franek810 - 09:01 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj
Masakra... wiatr w plecy, a ty koleją..., chyba napiszę do KŚ list z prośbą o strajk generalny
- 08:53 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apang