Dopracowo :-)

Rankiem, około 5:40 ruszamy z Tomkiem do pracy.
W Sosnowcu zaczyna kropić.
Trochę zamulam, więc rozstajemy się w Sosnowcu - Tomek "swoim tempem" mknie do pracy a ja swoim ślimaczę się również do pracy ;-)

Zgodnie z tym co jest napisane w tym artykule, o którym wspomina blase jestem biednym człowiekiem :-)
Nigdy nie patrzyłam na to co inni powiedzą i cieszę się, bo dzięki temu przeżyłam mnóstwo wspaniałych chwil w życiu. I nie przeszkadza mi, ze w pracy niektórzy patrzą z politowaniem, że przeszkadza im rower obok stojaka na ubrania (już go tam nie stawiam), że przeszkadza im mój kask na moim komputerze (stawiam nadal ;p)... to oni są biedni :-)

Serdecznie zapraszam na Nocny Rajd Na Orientację.
Dobra zabawa, pełna wrażeń gwarantowana :-)
Logo © kosma100

Cóż, Cz-wa to dość duże miasto, większe niż Opole (w artykule) i wielokrotnie większe niż moje.
Na mnie patrzą z politowaniem/kpina, w szczególności ludzie w podobnym wieku.. :/
mors
- 00:03 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj
Hmmm... To chyba nie do końca jest tak jak w tym artykule. Przykład: odkąd pacjenci przyuważyli, że dojeżdżam rowerem, to w ich oczach wzrosły moje notowania. Ludziska już trochę inaczej zaczynają myśleć, bardziej "prozdrowotnie". Coraz więcej ludzi z kijami, biegaczy, rowerzystów, są nawet dojeżdżający do pracy na rolkach:)
Choć są i tacy, co do sklepu za rogiem jadą autem...
Skowronek
- 09:23 piątek, 8 marca 2013 | linkuj
A najśmieszniejsze, że oni jeszcze za to (samochody i zbiorkomy) płacą! ;]

Mnie najbardziej rozwala, jak rosłe chłopy mają 400-500m do pracy i okrągły rok dojeżdżają blachosmrodami, bynajmniej nie małymi. Jeden taki dojeżdża taki "dystans" nawet wielkim SUVem (BMW X5). Żeby było śmieszniej - gostek jest jednym z najniższych. ;D;D
mors
- 21:34 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj
Niektórym wszystko przeszkadza
- 09:42 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj
To oni są biedni ! Zgadzam się z Tobą:)
Żal mi tych za kierownicą, którzy często szukają miejsc do parkowania...
i tych którzy stoją na przystankach w dymie papierosowym( chociaż już coraz rzadziej).
Szkoda mi kobiet ,które taszczą w rękach torbiska z zakupami( ja w koszyczku wożę :))
Przykłady można by mnożyć.
TO ONI SĄ BIEDNI !
mysza71
- 08:02 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziec