• Suma w górę: 0 m

Poniedziałek, 15 października 2012 Kategoria W oczojebnej kamizelce, W towarzystwie ;), Zupełnie przypadkowo :-), Keta 002

Poniedziałkowo dopracowo

Nie chciało się wstawać...
Wczoraj totalne lenistwo i "przygoda" z omdleniem, dzisiaj nie mam siły wstać z łóżka.
Tomek wstaje wcześniej i szykuje pyszne śniadanko :* tym samym pozwalając mi pospać do 5:10.
Wyruszamy dość późno - o 5:45.
Na dworze 9 stopni.
Boję się, że będzie mi zimno w głowę w nowej fryzurze, ubieram więc polarową opaskę na uszy. Na dłonie rękawiczki i jedziemy.
W Sosnowcu przy makro rozbieram się - upociłam się jak świnka - jednak opaska i rękawiczki były niepotrzebne. Tam też rozstajemy się z Tomkiem - jest 6:29 - późno - Tomek myka swoim tempem by zdążyć do pracy a ja swoim.
W Sosnowcu replay sytuacji, która wielokrotnie w ostatnim czasie się powtarza - gość wyjeżdżający z podporządkowanej próbuje mnie rozjechać... masakra :(

W pracy jestem o 7:10.

Franek810 No niestety teraz będzie dość trudno ubrać się adekwatnie do pogody.
t0mas82 Jak się jedzie we dwójkę to jest się dwa razy bardziej widoczny :-)
amiga Też mam taką nadzieję ;-)
Aniuta Nie choruję ;-)
mors Całe miasto stało, całe(mu) miastu stało :D :D :D

- 07:01 wtorek, 16 października 2012 | linkuj
Ten niecnik z podporządkowanej pewnie zapaczył się w nową fryzurę.
Pewnie pół miasta stało. ;)
mors
- 16:22 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj
Mam nadzieję, że z tym omdleniem to nic poważnego...

Ps. Niestety z kierowcami tak już jest, może zmiana przepisów i sposobu zdawania egzaminów coś zmieni... Na chwilę obceno za kółko wpuszczani są idioci... nieumiejący jeździć...
- 10:05 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj
Tomek, popieram w 200% !
Lepiej wcześniej wstać (wiem jak to dobrze się mówi), i wybrać trasę spokojniejszą, co najbardziej istotne że pojedziecie razem.
Wiecie co, to jest jakiś koszmar jak ludzie teraz jeżdżą autami.
Sam jeżdżę, ale na pewne "manewry" za kierownicą nigdy bym sobie nie pozwolił, tym bardziej na drodze w obecności kogoś jadącego rowerem.
Pozdro Tomasz i do zobaczyska (mam nadzieję że jutro, zdzwonimy się jeszcze dziś wieczorem).
BEZPIECZNEJ JAZDY !
Franek810 - 09:21 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj
Masakra z tymi kierowcami :( Trzeba będzie poszukać jakieś alternatywy by nie jeździć przez ścisłe centrum Sosnowca. Jutro wyjedziemy na spokojnie te 15 min wcześniej aby całość trasy przejechać razem bo martwię się o Ciebie czytając później takie wpisy :*
t0mas82
- 08:24 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj
Widzę że też szukasz odpowiedniego typu ubioru na te wczesno-poranne wyjazdy.
Mnie też wczoraj było zbyt ciepło gdy wracałem z pracy po 18tej.
Ale to tak teraz będzie (wahania temperatur), uważam że lepiej się spocić niźli miałoby mnie przewiać.
[b] Pozdrawiam Ciebie i Tomka, dalszej tak wspaniałej kondycji Wam życzę i zawsze bezpiecznej drogi.[b]
Franek810 - 07:18 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwyga