Wąbrzeźno - Parzeń

Mieliśmy dojechać za Płocka ale stwierdziliśmy ze szkoda przejeżdżać przez Płock przy szarówce. Na skrzyżowaniu na czerwonym świetle w Lipnie otacza nas grupa 7 harlejowców. Chwila rozmowy panowie okazują szacunek i mkną dalej ruszając razem z nami. Fajne uczucie jechać w takiej eskorcie :-) śpimy w lesie. Fajna miejscówka aczkolwiek odgłosy dookoła mrożą krew w żyłach. Zupełnie przypadkowo udaje nam się przeżyć :-)

Jako rodowita tomaszowianka z województwa łódzkiego, witam Was chlebem i solą na ziemi łódzkiej, a konkretnie w Piątku :)
Jutro jadę PKP do Częstochowy, linia Koluszki - Częstochowa, może wsiadziecie ze mną?
Tymoteuszka
- 17:49 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj
Gdybym wiedział że będziecie w Lipnie , zaoferowałbym nocleg u teściowej !!!
pozdrawiam
Jurek57
- 17:13 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj
Innym razem możecie mieć mniej szczęścia i coś Was w lesie zeżre PRZYPADKOWO. ;))
mors
- 15:08 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl