Sobota, 21 lipca 2007 Kategoria We dwoje - ja i mój rowerek ;))), Do pracy / z pracy

Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej...

Mój dzisiejszy pech zaczął się o godzinie 5:30 kiedy to koleżanka w pracy wskazała mi widok za oknem - burza i deszcz :(
Troszkę się zdołowałam bo pierwszy raz od dawna założyłam normalną bawełnianą koszulkę na rower... już miałam przed oczyma widok ciężkiej od wody koszulki :(
Następnie pech dał o sobie znać o 6:00, w momencie gdy kolega, który miał przyjść na 6:00 spóźnił się - musiałam zostać dłużej :(
Po wyjściu z pracy uśmiechnęłam się bo już nie padało ;)
Kałuże jednak nie pozwoliły mi na normalne (czytaj: ślimacze) tempo jazdy. Dzisiaj było super, hiper ślimacze ;)
Widok niezbyt optymistyczny

I to ma być letni poranek? ;/

Szaro - buro :(

Przeturlałam się już prawie całą drogę do domku...
To zdarzyło się na drodze za Makro w Sosnowcu, a raczej na drodze rowerowej :(
Już dawno ta droga rowerowa mnie wkurzała - niezadbana, zaroścnięta kostka i pełno śmieci na niej.
Ale na drodze dumnie stoi znak: "Zakaz ruchu rowerów".
Tak to jest - zbudowali 300 metrów ścieżki rowerowej to od razu znak postawili :(
No to jadę tą kostką brukową (ścieżką rowerową), w pewnym momencie jakiś dziwny odgłos... jakby mi się coś do opony przykleiło.
Zatrzymuję się i do moich uszu dobiega najbardziej znienawidzony przez bikerów odgłos: "PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS".
Patrzę i........ moim oczom ukazuje się taki nieładny widok:

Nie będę cytować tego co powiedziałam...
Zabrałam się do zmiany dętki...
W trakcie zmiany dętki na chodnik z krzaków wyskoczył młodziutki szaraczek kostkowiec... niestety nie miałam aparatu na wierzchu - ale byłaby fotka!!! - znowu pech :(

A oto winowajca mojego kapcia:

Pewnie szczątki butelki po Tyskim albo Piaście ;P
Mam nadzieję, że limit pecha wyczerpałam na dzisiaj bo nie mam czasu nawet iść spać - pomagam w przeprowadzce kuzynce a później robię za nianię aż do rana.... ;)

No i do centrum do kuzynki - wspomóc ekipę przeprowadzkową a później na Manhattan w charakterze niani i kierowcy ;)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających ;)