Niedziela, 25 września 2016 | Uczestnicy Kategoria Zupełnie przypadkowo :-)

Schody do... piekła?

Weekend nierowerowy. Miał być w zamyśle trochę rowerowy ale schody zweryfikowały plany.
Wraz z Tomkiem postanawiamy naprawić mojemu Tacie schody. Betonowe schody...
Nie będę opisywać szczegółów, bo to nie blog budowlany.
Ale... nie było lekko...
Krótka fotorelacja:
Tomek w akcji
Tomek w akcji © kosma100
Schody in progress
Schody in progress © kosma100
Jako, że jestem niepoprawną optymistką, myślałam, że schody skończymy w sobotę, wsiądziemy na rowery, popedalimy do Ani, następnie rano w niedzielę pojedziemy rowerami na grę terenową i wrócimy do domku rowerami.
Życie i nasze nieudacznictwo budowlane zweryfikowało plany. W sobotę późnym wieczorem jedziemy do Ani samochodem. Pobudka o 6:00, jedziemy kończyć budowanie szalunku. ) 9:00 robimy przerwę, jedziemy do domku się umyć i naginamy po Anię, by wraz z Nią udać się do Będzina na grę terenową.
Trochę niejasny regulamin na stronie pozwala nam na zrobienie złych założeń, że o 13:00 będzie już po rajdzie :-)
Ach... życie jak matematyka - jeśli zrobisz złe założenia, pomimo poprawnego udowadniania gów... Ci wyjdzie ;-)
W bazie rajdu okazuje się, że startujemy o 12:49.
Ech... a beton i schody czekają...
Pan na odprawie mówi, że źródłem pytań i odpowiedzi była Wikipedia, wiec czytamy stronę poświęconą Będzinowi i staramy się jak najwięcej zapamiętać.
Godzina zero i ruszamy!
Na początku próbuje bezskutecznie zmobilizować moją drużynę do truchtu (nie do biegu, bo nie dam rady!).
Drużyna idzie, bo:
- Tomek jest obolały przez pracę nad chodami;
- Ani się nie chce.
O.K. Idziemy. Pierwszy punkt - max. punktów, drugi max...
Trzeci - pytanie tak przewidywalne jak to, że Asica wróci kiedyś na rower:
"Wymień pięciu prezydentów Będzina."
K...Yyyy....Wrrr...
No do tego pytania nie doszliśmy :(
Sukces - bo wymieniamy jednego - tymczasa :-)
Kolejne punkty zdobywamy superowo.
Nadmienię, że na strzelnicy jestem jedyną osobą, która trafiła 5 strzałów do tarczy ;-) i tym o to sposobem uzyskałam max. punktów na tej "bazie" (punkty kontrolne nazywane są bazami na tym rajdzie). Pierwszy próbny strzał był podpowiedzią dla mnie, że trzeba celować trochę niżej. Chyba tylko ja czerpię doświadczenie przez obserwowanie :-)
Strzały prosto w tarczę!
Strzały prosto w tarczę! © kosma100
Od dzisiaj mówcie mi Miami Vice :-)
Było jeszcze "strzelanie" do hula-hopa z piłeczek (piłeczki skutecznie odbijały się od podłoża - szkoda, że nie było strzału próbnego) i skakanie na skakance, gdzie Ania pokazała klasę :-)
Reasumując gdyby nie prezydenci, to bylibyśmy na pudle!
Nie wiemy jakie mamy miejsce, bo jeszcze nie ma wyników ale jesteśmy zadowoleni.
Czas razem z wykonywanymi zadaniami, wiec nieźle (jak na mnie :-))
Po rajdzie wróciliśmy do robienia schodów.
I teraz... taka myśl mnie naszła... Zawsze się mówi jak coś boli np. "nóg nie czuję"...
Ja bym chciała wszystkiego nie czuć. Ze wszystkich części mojego ciała nie czuję tylko:
- 14 palców;
- brzucha;
- 2 stóp.
Resztę części czuję... :(
Resztę czuję. CZUJĘ BARDZO!
Chciałabym być jak kot - mieć "target oriented" na karton...
Daj kotu karton :-)
Daj kotu karton :-) © kosma100
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających!