Sobota, 22 lutego 2014 Kategoria Zupełnie przypadkowo :-), W towarzystwie ;)

Na rajdzie na orientację

Tym razem razem z Tomkiem nie organizujemy rajdu lecz w nim startujemy :-)

Jedziemy w ekipie wraz z Dominikiem.
Rekreacyjnie :-) W trakcie rajdu wpadamy do domku na pół godziny - pizza i kawka :-)
Tym też sposobem o 2 minuty spóźniam się na metę by zgarnąć I miejsce :-) (tzn. dziewczyna przede mną przyjezdża 2 minuty wcześniej, bo do limitu czasu pozostało jeszcze sporo czasu.)

Piechurzy zamiast planowanych 25 km mają do przebycia 40 km :-)

Tomek przejechał całą trasę ostrzakiem, czym wzbudzał zainteresowanie i szacun wśród uczestników :-)

Coś dla morsa (zdjęcie z następnego dnia, bo nie wzięłam aparatu):
Gruba warstwa lodu
Gruba warstwa lodu © kosma100

Ślad trasy:

Dzięki za dedykację ;) zwłaszcza, że u mnie forsy jak lodu a lodu jak forsy ;) ale czy nie za płytko tam? ;p
Pozdrawiam "lodowato". ;))
Gość spod lodu ;) - 11:23 środa, 26 lutego 2014 | linkuj
mandraghora To szybkiego powrotu do zdrowia i formy życzę, by na Wiosennym Jurajskim KoRNO było I miejsce :-)
Pozdrawiam!
- 07:45 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
zachciało mi się cholera przed zawodami na szosie pojeździć... ;-/
mandraghora
- 07:43 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
pech, zrobiłam sobie w czwartek coś w mięśnia, chociaż wygląda, że to tylko naciągnięcie, wraca do normy. Nawet sobie nie wyobrażasz jak strasznie żałuję... chlip... :(
mandraghora Nie było motywacji do ścigania dlatego jechaliśmy rekreacyjnie i spędziliśmy pół godziny w domku na pogaduchach i jedzeniu :-) Gdybyś była to bym miała motywację - była by walka o II miejsce, bo I miejsce wiadomo kogo by było :-)
Szkoda, że Was nie było...
- 07:35 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
Gratulacje!! (nie za spóźnienie rzecz jasna :))
mandraghora
- 07:33 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziecn