Piątek, 20 września 2013

Objazd Szlaku Rowerowego Lasu Zagórskiego

Wybrałam się na spotkanie PTTK-u i Klubu Cykloza, ponieważ zapisałam się do tej sekty :-)

Na Twarzoksiążce przeczytałam o nowym Szlaku Rowerowym Lasu Zagórskiego, który prowadzi z Zagórza do Kazimierza Górniczego, postanowiłam więc objechać go po drodze do Sosnowca.

Wybrałam mało uczęszczaną drogę - Koksowniczą do Strzemieszyc Małych, następnie Strzemieszyce Wielkie - Kazimierz Górniczy.
Szlakiem do Zagórza, później do centrum na spotkanie Klubu.

Pomysł szlaku - super, można w bezpieczny sposób przejechać z Kazimierza na Zagórze.
Niestety szlak oznakowany jest z błędami.
Błędy dotyczą oznakowania skrzyżowań dróg oraz oznakowania za skrzyżowaniami.
Na paru skrzyżowaniach jesteśmy informowani "za plecami" o przebiegu szlaku zamiast z wyprzedzeniem.
Przez co parę razy się gubiłam...
Mapa szlaku rowerowego © kosma100

Oznakowanie szlaku na skrzyżowaniu - żenada © kosma100

Na spotkaniu Waldek opowiada naprawdę bardzo ciekawie o swojej podróży po Gruzji, opowieść urozmaicają zdjęcia. Było i strasznie, i wesoło, i czasem bardzo życiowo. Super wyprawa i poznawanie kraju oraz ludzi.

Z Bikestatsowiczy obecni: Edytek, Limit, Gozdi, Pablo, Marcin i Tomek.

Powrót najpierw z Gozdim i Tomkiem, później tylko z Tomkiem.

pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :)